niedziela, 17 stycznia 2016

Mam wrażenie, że tonę i trudno mi się utrzymać na powierzchni, zwłaszcza kiedy walczę z falami nie po to, by uratować siebie, tylko jego

Hejka! Zapraszam was do przeczytania mojej recenzji o książce After.
Szczerze mówiąc NIE CZYTAŁAM KSIAŻKI. Tak tak wiem ja taka zła nie czytała książki, a o niej pisze. ALE JEŚLI CHCECIE SIĘ DOWIEDZIEĆ CZEMU TO ZAPRASZAM DO CZYTANIA DALEJ.
Ps. zrobiłam mały 'wywiadzik' i po prawej stronie znajdziecie ankiete. Proszę bardzo o odpowiedzi!:)
Miłego czytania.












             



   Tytuł:
After Płomień Pod Moją Skórą,
             Już Nie Wiem Kim Bez Ciebie Jestem
              Ocal Mnie
  Autor: Anna Todd














                                                               Opis:


Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina i na to, co zdarzyło się później. Kiedy Tessa, zaczyna studia jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie znała, 

                 
                     ‘'Najlepsze w czytaniu jest to, że uciekasz ze swojego życia,
                          możesz przeżyć setki, a nawet tysiące innych żyć.’'

                                                    


                                                           Ocena:

Tak naprawdę to After zaczęłam czytać już dawno jako fanfiction. Na jednym z portali na którym mam konto było dużo zamieszanie. Niektórzy kochali After inni nie. więc pomyślałam sobie CZEMU NIE? Już od początku przerażała mnie liczba rozdziałów. Kiedy zaczynałam to byłam dużo do tyłu. Pierwsze rozdziały wydawały mi się dobre. Ale z czasem to wszystko zaczęło mnie męczyć, Ilość rozdziałów w których nieraz działo się to samo. 


                                                    ''- Pięć czy sześć czego?
                                                   - Seksów on the Biczów...''

                                                 

                  ''Romantyzm jest przereklamowany, realizm jest na topie.''


                                                         Bohaterowie:


Tessa
szczerze mówiąc były momenty kiedy jej nienawidziłam. Czy można być bardziej naiwną niż Tess? Chyba nie. Często denerwowało mnie to, że nie potrafiła wybrać, Co prawda wychowywała się bez ojca, a jej matka nie należała do najlepszych. Oczywiście chciała dla niej dobrze, ale kontrolowała ją. Całe szczęście co rozdział Tessa wydawała się bardziej samodzielna. Była grzeczną dziewczynką, ale pamiętajcie:
              
                                         
                                         Grzeczne dziewczynki to tak naprawdę 
                             złe dziewczynki, które nie zostały jeszcze przyłapane.*


Hardin oczywiście on był moją ulubioną postacią.  Tak jak przypadło na typowe fanficton to typowy bad boy. Nie mogłam uwierzyć jak łatwo owinął sobie Tesse wokół palca. Już na początku domyślałam się, że nie zainteresował się nią bez powodu. Chłopak z problemami. To czego dowiadujemy się o nim w dalszych rozdziałach jest niesłychane. Jeśli myślicie, że to co zrobił swojej dziewczynie było złe to muszę was zawieść. Był jeszcze coś gorszego. ;) 


             'To że nie potrafi kochać tak jak ty chcesz nie znaczy, 
                          że nie kocha Cię ze wszystkich sił - mówi''

                                                       
'                          'Karma wciąż sobie ze mną pogrywa i
                            zgodnie ze swoją reputacją suki ciągle ze mnie kpi.''

                                                    


                                                       Styl pisania:


Trudno mi to określić, ponieważ patrząc na to wszystko nie czytałam oficjalnego wydania. Czytałam jakby to określić... przedpremierowo i nieoficjalnie? Myślę, że gdybym czytała książkę to patrzyłabym na to zupełnie inaczej.




                  ''Chwila, w której uświadamiasz sobie, że jesteś zdolny pokochać
              kogoś innego niż siebie, to chyba najważniejszy moment twojego życia.''




   

                                                              Ocena:


Mam mieszane uczucia. Co prawda tak, podobało mi się. Niestety to wszystko mnie męczyło. Kłótnie, rozstania,powroty i tak cały czas. Czasami już miałam dość i po prostu nie czytać do końca. Myślę, że mogę się również przyznać, iż czasami myślałam że autorka ciągnie i ciągnie, ponieważ wiecie WIĘCEJ ROZDZIAŁÓW = KOLEJNE ROZDZIAŁY = DŁUŻSZA HISTORIA = WIĘKSZE PIENIĄDZE


Ale...... jeśli ktoś chciałby przeczytać tą historie a nie ma ochoty kupować to wystarczy wpisać w internet Harry Styles After u po prostu zacząć! ;)



     ''Jest dopiero wtorek, a ona już niemal wykorzystała zdzirowatą normę na ten tydzień.''


                Wciąż możemy, możemy przetrwać! - wykrztusza z siebie.
           Nie mogę na niego patrzeć, ponieważ wiem, co bym zobaczyła.
       - Właśnie o to chodzi, Hardin, ja nie chcę musieć przetrwać. Chcę żyć.





* cytat z piosenki 5 Seconds Of Summer 

25 komentarzy:

  1. Nie-e. Co prawda czasami czuję się trochę ciekawa tej historii, ale czuję, że tylko zmarnowałabym swój cenny czas. Za dużo tego i po prostu uważam, że dużo w tym rozmaitości nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam zamiaru tego ruszać. Nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem. Jeśli będę miała okazję to pewnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś czytałam to jako fanfiction, ale jakos nie chce czytać ani od poczatku ani kontynuować :) pozdrawiam
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam ale jejku tyle to przeciągałam. Tak trudno mi się to czytało..

      Usuń
  5. "After" jest jedną z tych książek, które koniecznie muszę przeczytać i żadna negatywna recenzja nie zmieni mojego zdania. Tylko jeszcze nie wiem kiedy się za nią wezmę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam cała serię, naprawdę ciekawa i bardzo mi się podobała!
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O ludziu pogłębiłaś moją niechęć do tej książki, a ona ciągle na mnie czeka
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam przeczytać pierwszą część, ale poległam po ok. 100 stronach.. To chyba nie jest seria dla mnie :(
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Cytat z piosenki "Good girls" <3
    Lubię czytać fanfiction, ale jakoś nie jestem przekonana do tej serii :)

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka uwielbia tę serię, ale ja jakoś nie mogę się do niej przekonać. Coś mnie w niej odtrąca :/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. After to chyba najdłuższe wydane do tej pory NA - ilość stron poszczególnych tomów poraża i nie jestem w stanie nawet sobie wyobrazić, co się może na nich znajdować, bo to w końcu NA. Chociaż najwyraźniej autorka jest zdeterminowana, by powtarzać poszczególne sceny ;) Sama nie jestem pewna, może kiedyś spróbuję.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się w zupełności z twoją oceną książki. Też mam w stosunku do niej mieszane uczucia. Te rozstania i powrotu robią się męczące i dotrwałam do końca pierwszej części tylko dlatego, że styl pisania był bardzo prosty i szybko się ją czytało. Ale podejrzewam, że po dalsze tomu nie sięgnę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia. Raz jestem na tak, innym razem na nie. Co recenzja, natrafiam na inne opinie. Może więc pora samemu się przekonać, czy "After" mnie zachwyci? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele osób się nią zachwyca, jednak ja na tę chwilę sobie odpuszczę ;)

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
  15. Również odpuszczam sobie tę serię. Chociaż okładki są tak cudne, że aż chce się mieć je na półce <3
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele słyszałam o tej książki i jakoś nie jestem do niej przekonana. Książka pisana dla pieniędzy to porażka. Może kiedyś, ale na razie mam inne książkowe priorytety :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i weszłam na twoje ff i fajnie, że coś piszesz :) Sama bym chciała (nie koniecznie ff), ale chyba nie do końca wierzę w swoje możliwości. Kilka dni temu rozpoczęłam pisanie czegoś, ale na razie to takie do "szufladki" :) Pewnie niedługo i tak stracę zapał :)

      Usuń
    2. Ja też nie koniecznie w siebie wierze ale cóż zawsze warto spróbować.;)

      Usuń
  17. Dla mnie ta książka była słaba, mega słaba. Nic nowego, stary schemat.
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo się słyszy o tej pozycji, ale nie miałam okazji po nią sięgnąć. Może kiedyś nadrobię, jak czas pozwoli :)

    Pozdrawiam!
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś przeczytam na pewno, bo wiele osób o tym mówi, może pierwsze rozdziały spróbuję jak Ty, jako fanfiction ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń